26. juli 2011

Kommentarer, besøk, en bra blogg og knall vær!

Dette er første gangen jeg bruker blogspot eller som den heter blogger.com
Når jeg hadde blogg.no så var det så utrolig mye lettere å få kommentarer på innlegget mitt.
Jeg syns det er litt vrient her, men sikkert pga jeg ikke helt er oppdatert med blogger.com.
Besøkende her går jo gradehvis oppover, men alikevel syns jeg det er lite, selvfølgelig det kan jo ta tid men hadde vært moro om dere som er inne å leser innlegget mitt også kan kommentere og skrive hva dere syns om bloggen min.
Om jeg kan gjøre noe anderleses? Hjelpe meg med å få en bra blogg?
Men selvom det ikke er noen kommentarer her syns jeg likevel det er moro å blogge!
Jeg liker å skrive om hva som intereserer meg, egentlig alt fra A til Å :-)
Og jeg håper selvfølgelig det jeg skriver om kommer i smak hos noen av leserne mine.
Delig med sol og vindstill dag, de fleste dagene har det regna og ikke vær no koslig i det hele tatt!
Idag skal jeg ute med noen typen og noen kompiser å spille Vollyeball på Østsiden i Fr.stad eller som jeg liker å kalle det: Den Andre Byen :-)


Hva syns du om min blogg, om det jeg skriver om?
Hva skal du i dag?

     

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar