24. juli 2011

Jeg har ikke ord!

Fredag den 22.07.2011 er en dag man aldri glemmer.
En norsk mann i en alder av 32 år bomberte regjeringskvartalet i Oslo.
Like etter skjøt han 93 uksyldige ungdommer på Utøya like uten for Oslo.
Jeg har virkelig ikke ord for dette, det er helt ubeskrivelig!
Tenkt å skyte uskyldige barn/ungdommer, det er helt forferdelig!
Tenkt at moren til morderen virkelig er stolt av sønnens sin, mens faren hans er sjokkert og det er forstårlig.
Hver dag tenker jeg på dette som har skjedd, jeg gjentar det - at uskyldige ungdommer blir drept og mister livet på den måten.
Jeg kjente en som var på Utøya den dagen det skjedde, hun er død! Hun var 17 år, det er helt sykt spørr du meg. Hvil i fred Kathinka! Alle savner deg så utrolig masse!

Jeg har kanskje enda ikke forstått helt hva som har skjedd, jeg mener:
"Det er sånn man ser på filmer" Sånt skal ikke skje i virkeligheten!

Til minne for de døde, dette er det ingen som fortjener!
  
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar