26. juli 2011

Forskjellige bilder

Oioioi, se hva jeg fant. HAHAHAH, jeg fant 4 bilder fra da jeg, pappa, Marianne og Adeline var en uke i Danmark i 2009. Da leide vi en hytte ca 2 min å gå til sjøen, åååh det var utrolig koslig! :)
Vi hadde det klall været den uka vi var i Danmark!
Husker vi kjøpte en hel haug med vannballongen, fyte de med masse vann og løp rundt i hagen å hev på hverandre.
Marianne var den som tok bilder, så jeg, pappa og Adeline ble relatift bløte deg dagen.
Husker jeg sto i soverromsvinduet og hev på pappa og Adeline da de ikke så meg, HAHA det var utrolig morsomt.
Glemmer aldri det nei :)
Nei nå kom jeg på en ting til som er genialt.
Jeg, Marianne, pappa og Adeline satt ute på bortet og snakket osv uten for hytten, så gikk pappa og Adeline inn for å hente to døtter med vann, hva de skulle bruke det til - husker jeg ikke!
Så begynner moroa: Pappa kom først ut med en bøtte iskaldt vann, jeg satt rett over Marianne - ho satt med ryggen imot døra der pappa kom ut. Så bare på tull later pappa som om han helder den iskalde bøtta med vann over Marianne, jeg ler og jeg ler. Marianne trudde ho skulle bli gjennom bløt. Så kommer Adeline 2 sekunder etter pappa, men tinger her er det at ho virkelig helte den bøtta ho hadde med, med iskaldt vann over Marianne!
HAHAHAHAHAHA, jeg skal legge ut bilde av deg, men nå ser det ut som "Last opp bilder" knapper har tatt kvelden, men det skal jeg også nå så jeg prøver igjen imorgen! :)
Men noen bilder har jeg fått lagt ut! :)
- Natta!

Hahahaha, under ser dere det geniale bilde :-D
Morsomt, ikke sant? :)











































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar