25. juli 2011

Header og bakrund

Som dere sikkert ser så har jeg byttet header og bakrundsbilde på bloggen min, det er ment for den tragiske hendelsen den 22.07.11 som jeg har skrevet om i innlegget under.
Jeg føler at det rette etter en slik hendelse er å vise at man bryr seg og det beviser med med å ha bilde av et tent lys i bakrund.
For dette har virkelig gått inn på meg, og jeg vet det har gått inn på mange.
Men jeg føler også det at man må tenke positivt også, ikke bare negativt hele tiden etter en slik hendelse, men skjønner godt at det ikke er så lett, mener ikke at jeg tenker så mye positivt etter dette men man må se lyst på andre ting også!
Men jeg kondolerer så utrolig mye til alle som mistet sine nærmeste og venner!
   
 Hva tenker du om dette?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar